25 Aralık 2011 Pazar

Her şey senden (Rabbim sana döndüm yüzüm)

Her şey Sen’den Sen Gani’sin
Rabbim Sana döndüm yüzüm
Hem evvelsin hem âhirsin
Rabbim Sana döndüm yüzüm

Bulduğumu Sen’de buldum
Batıl şeylerden kurtuldum
Gelip kapında kul oldum
Rabbim Sana döndüm yüzüm

Ayan ışığın her yerde
Gözsüzlere eşya perde
Huzurun derman her derde
Rabbim Sana döndüm yüzüm

Dünyalar Seninle cennet
Nimet Sen’den kime minnet
Gel kuluna merhamet et
Rabbim Sana döndüm yüzüm

Gönüllere hayat, iman
İnanlarda itmi’nan
Gafillerin hali yaman
Rabbim Sana döndüm yüzüm

Işığınla aydın her yan
Şaşkınlar arıyor bûrhan
Tecellin her yerde âyan
Rabbim Sana döndüm yüzüm

Âlem, kitap, eşya ap ak
Otlar, ağaçlar ve toprak
Sen’i söyler yaprak yaprak
Rabbim Sana döndüm yüzüm

Arif gönlün bağlayarak
Âşık her dem ağlayarak
Kulun bağrın dağlayarak
Rabbim Sana döndüm yüzüm


M. Fethullah Gülen Hocaefendi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder